Autor |
Wiadomość |
<
Sprawy forum
~
Regulamin
|
|
Wysłany:
Wto 1:42, 06 Sty 2009
|
|
|
Administrator

|
|
Dołączył: 06 Sty 2009
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa Płeć: Kobieta
|
|
1. Jeżeli zarejestrowany użytkownik nie zaloguje się na forum w okresie dwóch tygodni, otrzyma zawiadomienie od administratora lub moderatora forum, że jeśli nie zaloguje się w określonym terminie, jego konto zostanie całkowicie usunięte z forum. Jeśli natomiast wiesz, że w danym okresie nie będziesz mógł pojawić się na forum, uprzedź Administratora!
2. Administrator ma prawo do ostrzeżenia -skala- 1 do 5 w zależności od przewinienia. Gdy osiągniesz 5 ostrzeżeń, twoje konto zostanie automatycznie zbanowane na 5 lub więcej dni. Zostaniesz o tym poinformowany e-mailem lub (w przypadku jego braku) prywatną wiadomością na forum.
3. Ostrzeżenie może przyznać użytkownikowi Administrator bądź też Moderator.
4. Nie używamy wulgaryzmów.
5. Nie obrażamy pozostałych Użytkowników Forum.
6. Reklamujemy się w miejscach do tego przeznaczonych lub podpisie.
7. Mamy prawo do własnego zdania ale nie wolno nam nikomu go narzucać ani obrażać go w związku z Jego odmienną opinią.
8. Na forum nie publikujemy treści pornograficznych ani adresów do nich prowadzących.
9. Piszemy na temat! Nie zmieniamy go, w przeciwnym wypadku ostrzeżenie otrzyma każda osoba która wzięła udział w niepoprawnej dyskusji, wyjątek stanowi osoba, która wraca do tematu.
10. Posty nie powinny znajdować się jeden pod drugim, chyba - że jest to konieczne i uzasadnione!
11. Każdy użytkownik powinien posiadać emblemat, mniej konieczne są sygnatury w opisach. Jednakże brak emblematu nie jest karany.
12. Jeśli zauważysz, że ktoś łamie regulamin, możesz zgłosić go Administratorowi, bądź Moderatorowi opisując krótko co złego widzisz w danej wypowiedzi.
13. Kolorowe czcionki są przeznaczone dla Administratora (czerwona) i moderatorów (zielona). Żaden inny użytkownik forum nie ma prawa korzystać z kolorowych czcionek.
14. Zdjęcia i grafiki wklejamy w postaci miniatur.
15. W przypadku łamania regulaminu lub do jego dążenia.
Więcej obowiązków Moderatora znajdziesz w Ważnych Pojęciach
16. Administrator ma prawo zwolnić Moderatora z pełnienia jego funkcji, jak i również zbanować na czas nieokreślony, bądź określony, konto użytkownika po nadmiernym łamaniu regulaminu.
17. Treść posta powinna być rozwinięta i ściśle wiązać się z tematem rozmowy.
18. Trzymamy sie regulaminu!
19. jak użytkownik nie napisze w ciągu miesiąca żadnego posta zostanie automatycznie usunięty !
Regulamin może ulec zmianie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez LadySinAmor dnia Wto 14:59, 06 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
 |
|
 |
|
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa) |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|